16 september 2018

Vårliknade höst-

Allmänt

Under mina futtiga promenader i våtmarkerna har jag en känsla av vårluften, ja dessa milda vindar efter regnet som smeker mina kinder..Eftersom löven envist hänger kvar i lövskogen där ute - och att mina äppelträd,plommon-
träd har sina lövkronor kvar påminner det mig om våren...en avlägsen vår kan man tycka.
 
Men nu efter en "kraftig förkylning"har det  blivit ännu ett uppehåll i mitt strävande efter nya bilder.Man ska akta sig att umgås nära människor man vet o känner är förkylda,,,detta har jag tyvärr missat/ej tänkt på o då straffas man direkt ska ni veta...Efter fyra dygns hostande och snytande börjar viruser trots allt släppa greppet om mig? Så kanske jag är igång under tisdagen igen, den som lever kommer att märka det.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress