Till roligare saker hör att Stockholm fått en rad NYA Gallerier speceillt i Gamla Stan.Jag har berättat tidigare jag besökt o lämnat mina visitkort på ställen som Galleri Norrsken - och Galleriet Riddaren som sköts av kvinnor.Sedan tyckte jag att avgiften för 14 dagar för en visning var,,,tja ocker? Rätta mig om jag har fel?
 
Allting kostar i samhället och så är det bara,men att slå på såna belopp rimmar illa o är oförskämt? För samma lokal i Göteborg är det halva priset där jag senast gav 6000 kronor för 10 dagar i city. Stockholmsdamerna begär 9000 med viss rabatt till de som innan har stält ut där..Mastigt är det så vi får se hur det blir med Gamla Stan?Bäst är att vi utställare får sköta oss själva hela tiden och kan be om hjälp i vissa frågor.Och jag är med i Alliansen och får 10 procent av Galleriet Riddaren hörde jag nyligen..Båda gallerierna är unika lokaler med stockar i taken,och stenväggar - i  valven som är sen tiden Bellman gick omkring i staden, detta ger äkta känsla.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress