30 juni 2017

Förord.

Allmänt

Att se verkligheten som den är
Inte som den borde vara..
 
De flesta av oss ser ej vad vi ser
utan vad andra ser.
De flesta av oss hör ej vad vi hör,
utan vad just andra hör.
De flesta tänker inte vad de tänker,
utan vad andra tänker.
De flesta av oss gör inte vad vi gör,
utan vad andra gör...
 
Så när jag kom på enkel biljett till Göteborg 1983 för jag tröttnat på Stockholm o den svåra bostadsmarknaden,fick jag det allt bättre såväl med bostad och ekonomin.Fastän det började med en enkel etta på brunnsgatan 23 i Annedal.Den första konstskriften var Paletten som jag hade ganska länge,tyvärr lades den skriften ner för ett tiotal år sedan så nu nöjer jag mig med publikationen Artär som inte har samma satsningar,men som på ett annat sätt berättar om konst närmre folket,den skriften ger mer krydda än den snofsiga Paletten.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress