30 juli 2017

I natt en dröm

Allmänt

Drömmar brukar vara fina....vackra den korta stund de kan förnimmas i våra komplicerade hjärnor?Men den i natt var ganska ruskig så pass att jag vaknade o satte mig upp i sängen.Handlingen var att jag blev "överfallen"av två personer /antagligen män/och anledningen vet jag absolut inte? Jag låg illa till först men lyckades krångla mej ur greppen de kopplat....och vips,sedan försvann allihopa. Jäkligt olustigt,gick ut i köket o drack vatten o somnade om.Drömmar kommer annars om man tänkt mycket på någonting.....men detta vad falls som någon sade?
 
Sedan i dag innan den dåliga damfotbollen kom jag åter tänka på drömmen jag haft.Kan det vara av den anledningen att vi i landet "övervältrats med just våld"? Nu under två års tid av massinvandringen?Pratade med mina söner i dag..och de tyckte det lät logiskt,så OK jag nöjer mig nog med de svaren?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress