9 augusti 2017

Nu igen.1

Allmänt

Jag ska fatta mig kort här i dag.Gillar inte att skriva långa sidor man ska kunna få fram ändå vad man vill ha sagt anser jag.Jag tycker det pratas mycket om invandringen i landet,och det förstår jag gärna.Men det är inte så många som vet vad de pratar om? Jag har varit inne en del ibland på det här,men jag har hållt mig till källor jag tror är säkra,men alldeles säker kan jag inte vara ändå?Sen att med svepande politiska uttalanden försöka förhindra debatten är givetvis illa nog - och att som moderaterna tidigt gjorde med partinamn kasta smuts på andra partier.
 
Jag menar i ett förestående val och därmed lämna sakpolitiken helt utanför.Det här är verkligen inte att förse/att upplysa väljarna med FAKTA,och det här är uselt nog det vänstermedia driver hårt.Jag undrar då om dessa försöker påyvla FOLK att det de företräder är FAKTA? Eller om de tror folket i allmänhet är så dumma?
 
Men den moderna invandringen tog sin början efter världskriger 1945.Man behöver ej gå längre bakåt i tiden.Så vid freden där när Tyskarna var slagna - tog vi emot cirka 200.000 flyktingar främst från grannläderna.Och det är så här det ska gå till då det sköttes klanderfritt och de flesta kom i jobb o hjälpte vårt land.Uppbyggnaden av industrin gav oss denna efterfrågan på fler jobbare där,och behovet tillfredsställdes.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress