6 augusti 2017

Frågan är Fri..3

Allmänt

Eller om jag var så "brutalt närgången kanske"att den yngre tappade ansiktet direkt,ty sånt händer.Så jag borde haft mera överseende o ej börjat älta detta när jag sen kom hem på eftermiddagskaffet? Jag har lätt för att bli irriterad(förbannad)på folk där det icke stämmer. Jag menar där en enkel fråga avspisas på detta sättet genom att panga på med ett OHYFSAT pris som bara de bästa,o kända i den branchen eventuellt tar?
 
Faen jag har haft pianister i Åke Johansson som var en fullblodsmusiker o lirat med amrikanerna.Haft Rune Öfwerman på pianot hemma - och till o med kändisen Jan Johansson hos en kompis för på den tiden hade jag inget piano, fan målare tjänar inga pengar så där bara...och det borde den där Jormin känna till? Han är ju ute på samma irfärder som en själv,,de kan säkert ej leva på att köra runt på landsbygden o spela i kyrkorna?Trots menar jag att han har en känd broder på kontrabasen,som nämner honom Christian i sin sida på nätet.Blir kul få höra den äldre kommande veckan faktiskt - riktigt kul ska det bli höra vad han själv tar.....?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress