12 september 2018

Arbetets logik.3

Allmänt

Eller det enklaste hyr en lokal i nån stad - i gatuplanet till en bra hyra.Köp sedan in saker du vill sälja/kränga och om det är bra saker så säljer du jag lovar.Men annars kan du sälja bilar..vi ser hur många invandrade killar jobbar
men detta kräver mer kapital förstås. Även när det som här gäller begagnade bilar i bra skick.Jag ser bara här ute
i lilla byn Limmared att det vuxit upp antika affärer som jag nämnde här på bloggen,,och de är 13 stycken.
 
Men sen ska man ragga runt på auktioner o finna fynd som man tror att människor vill ha i sina hem.De jag pratat med tycker det går bra,och jag handlar ramar hos några för struntsummor som jag sen fixar till.Så arbetets logik säger att "allting går"om du bara anstränger dig i att vara FRI som fågeln.Men man måste vara noggrann annars
kommer inte kunderna tillbaka o köper dina varor.Lätt är ingenting det vet vi numera..men försöka duger gott?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress