18 oktober 2018

Trollet Bynander.

Allmänt

Bynander i Svenljunga jag kort berättat om på sidan - kan ändå hjälpa andra med utrymmen o lokaler han har i Svenljunga med omnejd.Det är bra för jag fick för mig att detta rika troll/kapitalisten icke ville hjälpa någon med lokalerna i Tranemo samt Svenljunga? I går fick jag höra han hjälpt ett par som startat en Second Handbutik.
 
Clara Johansson fick "låna en stor lokal gratis"för att kunna få plats med allt gammalt hon samlar i sin butik.När jag hörde mig för om en lokal för en utställning för ett år sedan fick jag nej..och ändå begärde karln en hyra på 6000 kronor för bara 14 dagar, skillnad på lort o pannkaka verkligen? Men när konstklubben hörde detta fick jag komma
till Svenljungas fina lokaler i biblioteket, såvisst det finns andra som ej ockrar på folk? Yttersta sanningen var att jag ville få ned hyran till 4000 kronor..och då sa trollet nej nej du måste betala hyran jag satt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress