13 mars 2018

På verkstan.

Allmänt

I dag äntligen har jag varit över gården och tittat...på ett ostädat golv,tavlor nästan överallt,och värmepumpen i taket går för fullt igen.Ska se till leverera den sista tavlan med motiv från Tjörn,som jag hann färdig innan olyckan med min axel 28 januari...Den ska signeras och sen vill köparen ha en väntext på ramens baksida...
 
Blir skönt kunna vara där igen fyra-fem timmar varje dag? Om det ej blir värre med värken som jag haft i över sex veckor numera.Sjukgymnasten menade i går att jag kommer slippa värken helt..om ett halvår? Ingen uppmuntrande diagnos precis,men om jag jobbar på hemma med rörelserna som är tre - kan jag slippa allt redan om två månader som är en bättre diagnos för min skada...jag hoppas att våren kan ge mig mera hopp?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress