19 september 2017

Allt väl..

Allmänt

Har nu varit o tittat på lokalen(den bättre)och den var verkligen fin,ljus med mycket stora fönster som släpper det daxljus vi behöver,och som ger ljus åt mina alster på väggarna.Eftersom tursitbyrån haft den en tid så måste allt de lämnat där forslas bort - det skulle vara klart till den förste oktober sade kvinnan som sköter alltsammans.
 
Så senast den 15 oktober har jag min utställning där,blir kul få komma ut igen från verkstan..där man låser in sig för långa tider när man jobbar där.Sedan vidtar finstädningen innan jag kan köra dit mina tavlor...men sen är det bara köra på och hänga allt så snyggt som möjligt där i den fina lokalen jag erbjudits.....Mycket av mitt senaste måleri kommer att visas en hel månad där. Två tidningar ska hjälpa till att skriva om min vernissage.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress