I går från middagstid och framåt 15oo-tiden var jag närvarande på gallerian,Det kom ett antal människor o tittar samt pratar,mycket trevligt.Sen anlände två tidningar där jag kände en av allmänjournalisterna sedan några år.Tog bilder o ställde några konkreta frågor - som fyller ut artiklarna. Bra att ändå människor får reda på vad som händer.
 
En av dem ställde frågan vad som jag ansåg vara skillnaden "mellan staden o landsbygden".Där jag menade att på landet har man hela naturen,alla landskapen runt omkring sig.Medan man i en stad som Göteborg upplevde mera stress,mera spring..och betydligt sämre luft efter alla dessa körande bilar.Och att boendet i ett eget hus slår alltid en hyrd lägenhet eller en bostadsrätt vilket jag även haft några.Men hon ställde frågan ändå två gånger?
Men i huvudsak var det en bra tisdag - så jag ser fram mot en fin fortsättning där.?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress