I går i den smäktande sommarvärmen kom det ett par på besök.
De hade ej varit här förut men ville ändå "titta litet"om det gick bra?
Vi gick ner och tittade runt,,o när jag öppnar dörrn till verkstaden
strömmade nästan bastubadsvärmen..rakt i nyllet på oss...
 
Då sade gubben kort "här skulle du kunna göra ett bra växthus"?
Javisst,det skulle kunna funka sa jag.
Jaa fortsatte gubben med de här stora fönstren...som tar in solen.
Nåja,det är inte aktuellt......det är här jag jobbar.
 
Ja jag menade ej att vara oförskämd det var bara en tanke...?.
 
Sedan gick de ett varv runt och tyckte om några oljor sådär..
Men frågade inte om vare sig priser eller var jag tagit motivet,
eller vilken teknik det är..nej det var "Ett ondödigt besök"i
denna innestängda värmen........De sa bara tack och stack....
Det är inte alltid så bra..att bo så nära vägen?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress