11 juni 2017

You Tube

Allmänt

Ger mig ännu mera "bredd i jazzen"och det kommer in mer där än tidigare.
och det är heller ingen tvekan om att nätet fyller de tomrum..jag har i min
skivsamling.Tyvärr är tekniken ännu ej på plats föränn i mitten september
när jag får Fiberkopplingen på plats..Ibland blir det små störningar..
 
Att koppla datorn till min stereo gör att ljudet blir lika starkt,o klart som när
jag lyssnar på nyköpta CD eller de dyra Vinylskivorna från förr.De ges nu ut
i nya tappningar o folk köper mera av vinyl än av CD-plattorna verkar det?
Prismässigt kostar en Vinnyl 33,3 numera från 200 kronor till 300 kronor-
En liten CD ligger på sådär 90 kronor o uppåt 120 svenska kronor.
OK,det är mycket med det Jordiska som farsan ofta sade....................?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress