Eller det där känsloläget vi kan försvara oss med som ej vanliga knegare kan?Processen funkade ej i dag mycket på grund av en sen kväll kanske?Så öppningarna var dåliga denna kulna dag,jag kände det från början att det skulle gå dåligt med nån form av arbete...det är bara så ibland. Men bara ibland dessbättre.
 
För det är så varje streck..varje penseldrag är ju ett levande tecken som man ska fortplanta på matrielet.Här handlar det sannerligen inte om den briljanta stajlen - utan mera ett tveklöst avbrott på en dålig dag.Det lilla jag hade i går var borta, då gick det alldeles utmärkt några futtiga timmar. Ibland tackar jag för det lilla....tack tack.Och som jag så många gånger återkommit till Måleriet är "Ytterst irrationellt"...Håll med mig snälla ni....?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress