Ja vad är det som är plågsammast i vår dagliga media-o tidningar?Den här frågan har sysselsatt mig o många andra individer åtminstone sedan Trump valdes till ny president där borta? Sedan att de kan vara kritiska och anse sin egen sak i politiken,det är okey.Men att som pågått alltsen han valdes denna enfald o lösa påhopp varenda dag är riktigt förbaskat "Fördummande av journalisterna".Detta är en förstelning av enfaldiga illa sinnade vänsterdårar som gick i väggen,,när de ej fick se trollpackan den korrupterade fru Clinton förlora valet.
 
Enfaldsfrågan är ett litet helvete o manifesterar verkligen var dagens journalister står.Nu har jag slutat köpa de där tidningarna,men så snart jag kollar på nätet kan jag ej undgå rubrikerna.Samma svarta rubriker o så en bild på denne Trump o vad han nu tvittrat senaste dygnet.Men även DN har fallit in i kören och som jag länge ansett vara en trovärdig tidning.Deras nuvarande chefredaktör sätter själv ut samma texter om presidenten.
 
Låt det politiska samtalet hålla en högre nivå trots en förvriden vänsterfalang - låt denna hatpropaganda stanna i papperskorgarna.Finns det inga som kan "granska vad som är anständigt släppa ut" ?Åtminstone i överensstämmaelse med tidningens gamla traditioner? Men det är ungt folk igen som ställer till det med fula ord och ett tidningsmässigt förfall över hela jäkla linjen,sedan kan vi ha skiftande idéer om hur det ska vara.Jag är säker på att våra tidningsläsare numera vill ha korrekta sakliga innehåll,,och att tramset får ett slut innan vårt eget val nästa år på höstkansten? Den troheten ska svenska folket kunna ha till ledande tidningar,eller hur?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress