3 juli 2017

Majoriteten...

Allmänt

Av oss svenskar har andra problem att brottas med i vardagen,och jag är som sagt med i KFA en rörelse med samma slags folk av solidaritet och inte därför att de försöker lösa mina problem, jag vet det fixar sig i slutet ändå av mitt liv.Jag lever gott i mitt stora trähus som nu är renoverat på utsidan o snart även på insidan.Dessutom betalt då jag haft hantverkare här i omgångar och sådant kostar när allt tar veckor att snickra,och lägga tak och så vidare
 
Har allt jag behöver och kan röra mig fritt i de städer jag åker till.som mest är Jönköping o Göteborg.Man har maten på bordet,mitt enda problem är egentligen att jag sålt för litet det här året,men det beror på jag ej sökt galleristerna i vanlig ordning.Som man bäddar..får man ligga heter det. Andra har gynnsammare problem jag tänker på Peter Dahl som har fullt av beställningar,,och att folk köper upp nästan allt på hans visningar...men han ogillar de sen tar ut mer än vad de gav Peter på utställningen,,,,sånt skiter jag fullständigt uti om jag ska vara ärlig..
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress