6 augusti 2017

Mina tankar.

Allmänt

I mina landskap om vi nu ska hålla oss till dem,är jag själv en scenograf o regissör för att nämna nåra tjusiga titlar,&  och kan lätt hålla på till sena timmen om det brådskar eller tills lampan i taket slocknar?Men vilka känslor som vaknar under tiden är svåra skriva ner,alltid lika svåra att defeniera?
 
Ofta är det gamla minnen som vaknar..eller en tid som flytt,människor man mött är alltid små utmaningar och har alltid varit på något sätt.Detta gäller även grafikerns arbete men som är mera omständigt en det enkla naturliga måleriet med olika penslar.Det hade jag ibland uppe med Rune Claesson här i staden Ulricehamn,,men han höll ej med mig om detta som en van erfaren grafiker i en klass för sig.............?Nu är det tio år sen jag mötte honom.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress