6 augusti 2017

Fortsättningen 2

Allmänt

Jag bestämde mig att söka äldre brodern Jormin kommande vecka,för att lyssna till vad han tar med en duo på en utställning på öppningsdagen? För det där Christian hävde ur sig lät så förbaskat fel på nåt sätt.Senast jag anlitade nåra musiker kostade det 3000 kronor..för en sopran plus en duktig pianist,,ett godtagbart pris.
 
Och jag menar de två är mer kända inom musikkretsar än denna trion i Timmele denna eftermiddag.För när jag klev in i sakristian(ja det heter så)såg alla tre förvånade och förvirrade ut,de tittade på varandra istället?Så ja man får ej ta det så hårt - för jag känner så pass många musiker att jag vet de ställer upp en del för mindre belopp än till o med 3000 spänn. Min kära sambo jobbar på två musikskolor,o spelar violin i Borås Orkesterförening dessutom.Så bäst att lämna detta och söka musiker man känner till istället men eftersom jag var där frågar jag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress