27 september 2012

Jerry lägger av..

Allmänt

I början av 60,talet hörde jag Jerka på lilla scenen på  Nalen, Gata Regerings var adressen. Nu anser han ej längre det är så kul "åka runt med sin Rockmusik" Han har funderat på finalen över ett år nu - han var en gång förband till Liverpool-killarna The Beatles inga dåliga grejer.Men Jerry skulle få en betydligt längre tid på scenen.
 
I januari 2013 är det primiär för showen "Jerry the farewell show with Jerry Williams."
En del säger om att man ska bli bortburen från scenen men detta ogillar Jerry.Jag
tänker ej ens tanken säger han i media - jag har kört "ett år i taget"och det
har gått mycket bra, men som sagt nu är det slut. I fortsättningen ska han bara lira
med sina polare i källaren...det ger mig samma kickar slutar Jerry.
 
Har alltid gillat honom, han ger alltid järnet och är rakt på sak
inget larv och dåliga kompromisser där inte, en "go gubbe som
dom säger i Göteborg".Tack då Jerry för alla fina stunder o bäst
minns jag låten "Whos gonna follow you home".
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress