30 december 2012

Duschandet..

Allmänt

Jag har undrat en del över "varför det duschas"så mycket i amerikanska filmer? Och inte har det avtagit sedan jag såg skräckfilmerna efter såna som Hajen med flera. Har ni tänkt på det - alltid vänder duscharna ansiktet mot strålen, mot vattnet? Jag är 66 bast och har duschat många gånger under åren och inte har jag ansiktet mot strålen
precis, utan man vänder sig snarare bort från strålen eller hur?
 
Men kanske är det så att i just amerikanska filmer är detta en "typisk loserstil"att duscha med sänkt huvud?Vi måste bli bättre på det här säger nu några kända skådisar i USA - och kanske vore det en lösning på ett litet problem?Nåt att tänka på för amerikaner inför sina nyårslöften? Men i kväll tittar jag på den nya Bondfilmen, så hoppas slippa alla duschscener där i alla fall man kan ju alltid hoppas.....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress